Pages

Wednesday, 29 June 2016

GRADUATION KOLEJ MATRIKULASI KEDAH

assalamualaikum dan salam sejahtera

so kita throwback sikit pasal graduation day dekat kmk, haaa ni lebih kurang acah jaa lahh dalam tu folder kosong ja pun and kena pulangkan balik pulak folder tu hahahah dapat bakai robe pun kejap jaa sebab robe tak cukup lah katakan hahah so graduation day selalunya berlangsung dekat-II hujung semester.. sebelum final.. "alaa.. tak best lah macam tu " habis tu hang rajin nak p kolej pulak lepas final semata-mata nak buat graduation day haha lecturer pun busy dengan student sesi baru.. so bersyukurlah kolej lain belum tentu ada lagi graduation day ni haha

ni antara pakej yang disediakan oleh resident media kmk lah lepas beberapa hari hamoa dah graduate depa akan tanya sama ada nak buat gambar kelas dak haha so depa bagi hard copy dengan softcopy sekali haha 

depa cakap aku dah macam dekan haha ya lahh aku yang paling besar sekali kan hailah haha

miss azzah cakap hawatlah hampa ni malu-II sangat nak tangkap gambaq haha sopan ja semua huuu.. aku tengok gambar kawan-II aku semua style lah pulak haha kitaorang duduk jaa macam orang kena stroke hahah 

lelaki yang ambil module 3 ini lah hakikatnya sikit naw kaum adam haha 

masa hari graduate robe pun pakai senget sebab kalut sangat nak tangkap gambar kan 

antara kuliah mate haha so far semuanya baik dan gila 

robe ja lah ada mortar dengan hook tak ada lagi haha sebab acah jaa ni hahah bolehlah kan dari tak ada haha 

so far saya graduate dari matric dengan pointer yang nyawa-II ikan sahaja tak gempak macam kawan-II rapat saya yang lain yang lagi gempak dan maha tinggi berbanding aku yang ala kadar ja hahaha tu lah pemalas sangat dekat kolej tutorial kadang buat kadang dak so terima lah hahah

aku sangkut dekat chemist dengan math lah hahaha untu final alhamdulilah bio dengan sc comp dapat A ehh besarkan sikit  A Ok hahah math dengan chemist cukup sekadar lulus sahaja haha 

tapika tapikan aku berbangga juga sikit dengan diri aku sebab mostly kawan-II aku banyak yang merudum sem-II tapi aku lonjak naik wee... haha adalah jugak benda untuk dibanggakan kan kan kan.. hopefully aku dapatlah kos yang aku nak... 

pasal kos lelong.. huu ramai di momokkan dengan benda khurafat ni hahah kos lelong ni terjadi bila awak tak ukur baju dekat badan lahh.. dah sah sah awak tu dapat 2.8o or bla bla and then minta medic or law.. wuishh memang dak lah uni nak ambil sebab tu dia bagi kos yang ntah apa-II dekat awak.. so sebelum buat pilihan upu make sure semak dulu kelayakan dengan result yang kita ada... so disitu dah selamat kan.. 

apa apa pun goodluck kepada semua bakal-II student matrix yaa.. serius matrix life sangat awesome even kadang-II rasa macam penjara tapi dia penjara yang ada happyland haha 
bye.. byee.. byee...

No comments:

Post a Comment