Pages

Saturday, 7 May 2016

AL KISAH KOLEJ MATRIKULASI KEDAH

assalamualaikum dan salam sejahtera
HELLO HELLO HELLO.....

Dalam beberapa hari ni ya allah rindunya dekat kediaman seri palas.. even dulu aku pernah rasa macam neraka jahanam tapi rindu gila.... rindu suasana dia rindu nak jumpa kawan-II matric punya pengalaman ni dia punya lain macam sikit lah haha betul lah orang cakap tak kenal maka tak cinta kan hahah so di sini disertkan beberapa helai gambar yang sempat saya tembak hahah

masjid khulafa ar-rasyiddin... rindu lah suasana masjid.. bilik dekat dengan masjid so best sangat hahah orang dah iqamat kalau terjun tangga pun sempat lagi hahah.. dekat kolej rajin pulak p masjid bila duk rumah haishh jembalang apalah yang menghasut hahaha 


ni salah satu port yang saya suka duduk untuk release stress hahah kalau petang-II boleh nampak manusia main bola kat dataran kalau bukan bola frisbee... kalau bukan frisbee dating.. errr hahahhahah antara benda saya suka buat duduk kat dataran bila malam langut tengok atas layan bintang bulan perhh serius tenang... dekat rumah tak boleh nak buat hahaha lindung pokok.. and satu takut hahahah 


ni selingan lahh hahha hari tu cuti so kami ada sikit projek nak settle so pagi tu lepas buat short walk pusing kolej kami jalan-II cari site projek kami hahha and tetiba terdapat idea nak shoot gambaq kat sini but suddenly dengar kereta syafiq immediatey bangun hahah wal hal kereta tu jauh lagi hahhaha tengok tu jauh lagi kan hahaha 


haa ni satu lagi.. budak kolej matrikulasi kedah ni sangat sporting.. tak larat gelak aku masa hari keusahawanan budak akaun hahaha macam-II gelagat depa.. antara yang dapat menarik perhatian dia ni lahh hahahah memang gila arhh... 


ni lah bangunan tutorial atau dalam erti kata lain macam bilik darjah.. opss bilik darjah what the heck hahah ya bangunan ni ada tiga tingkat.. kalau tak larat nak panjat tangga boleh lah guna lift yang disediakan tapi bila nampak orang mohon cacatkan diri... hahahahah dekat sini jugaklah terletaknya makmal nagi budak sains hahah tempat hampa buat uji kaji lahhh hahahha 




\

 For those yang ambil Biology hampa kena pandai guna benda alah ni hahah pandai-II lah nak adjust supaya dapat imej dia yaa hahah.. and selalunya masa duk observe specimen u must draw directly hahaha tak boleh main agak-II dalam minda yaa hahahah
 I have no intention to be a medical doctor hahah why not cuba jadi clinical psychologist haha lagi best what hahah u learn about human behaviour wahh tolong lahh harap dapat buat kos psychology and nak smabung master dekat UK jika ada rezeki... saya nak sangat ambil clinical psychology..
\

















masa experiment ni satu group dua orang hahahah tapi yang buat sorang jaa.. mate saya tak mau buat hahah takut katanya haha dah la duduk hujung meja pulak tu haishh soffia soffia... hang lah manusia yang paling suka mengelat buat experiment kan haishhh hahah
 one of the cell dalam pokok I dont rememer which part haha kalau dekat sekolah dulu kau analysed specimen tapi tak dpaat kau akan jakun sikit dekat sini hahah sebab image dia jelas gila beb hahahahahhah best bio is awesome meyhhh











 


haaa antara experiment yang paling saya tak suka bila buat experiment chemist wuuu procedure dia banyak hahahahh tapi part las saya suka wahahah I will mixed up all the reagents together and try to become like albert einstein.. mana tahu suddenly dapat cipta pil langsing dengan dalam masa seminit wahahahah








itulah sedikit sebanyak throwback yang dapat saya buat pasal matrik kedah nihh.. haishhh rindu lahh kat dewan kuliah...  bau dia tu buat aku rindu sangat hahahah


sekian sahaja dari saya tata...

No comments:

Post a Comment