Pages

Tuesday, 17 November 2015

PEMBIMBING RAKAN DINAMIK

Assalamualaikum dan salam sejahtera

hello hello hello..!!!

PRD HAAA APAKAH ITU PRD
PEMBIMBING RAKAN DINAMIK HAHAHAHA satu badan yang beriktiraf dikolej-II Matrikulasi yaaa.. haha
so macam mana nak apply PRD nih hahahahah bila dah masuk matrik nanti akan ada lah memo untuk suruh hampa hampa hampa hantar borang dulu kalau kaunselor rasa layak hampa hampa hampa akan dipanggil untuk interview hahahah
SAYA LULUS INTERVIEW HAHAH!!!

dan apakah peranan PRD ni.hahha membimbing rakan yang sesat..??? yess lebih kurang lah yaaa tapi tapi tapi buka yang sesat dalam hutan tuh.. hahahah dia ni satu badan act as mata mata kaunselor atau jambatan antara students dengan kaunselor... kami ahli prd tak ada kuasa untuk memberi kaunselling kamu cuma mampu menadah telinga mendengar luahan hati korang korang korang yang ada masalah ni dan berbincang untuk dapat jalan penyelesaian...

tapikan PRD ni banyak jugak buat aktiviti hahaha macam mempromosikan matrikulasi ni kepada pelajar sekolah menengah hahahha see best kann hahha kau boleh acah acah abang dan kakak kakka yang berdedikasi kononya walhal beza setahu ja pun hahahha





HELLO I AM THE PROJECT MANAGER 

PRD KMK THE BEST 

ACAH ACAH MOTIVATOR HAHAHAH

THANKS TO SMK MAHANG SBP KUBANG PASU
AND SMK SRI AMPANG 
































































SAYA KACAK HAHAH


JADI ni lah projek yang palin besar untuk sem satu dan saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada ahli PRD yang terlibat hahahahhahah serius best gila hahah 

 satu lagi ni nak tunjuk official prd punya t-shirt hahah cantik haha warna purple tapi kakak aku cakap macam baju orang oku huhhh sedih arhh hahaha 













































haaa ni 1st time kitaorang pakai iaitu pada  majlis perpisahan bersama kaunselor tersayang saya PUAN AZLINA ataupun roomate saya panggil dia sebagai DORAEMON haha sebab puan comel dan puan ketawa tu comel hahaha saya akan merindui ilai tawa puan lahhh.. huhuhu..

anyway inilah serba sedikit pasal PRD di kmk ni hahah so sem 2 ni PRD kmk akan busy sikit kot sebab banyak programm yang nak dibuat hahah hopefully semuanya diluluskan ameen hahaha 

No comments:

Post a Comment